Porträtt av Elisabeth

Porträtt av Elisabeth
Porträtt av Elisabeth målad av Staffan Tolsén

måndag 25 juli 2011

Fotokalender 2011 - juni

Jag har varit bortrest under fyra veckor och tagit semester även från den här bloggen, så därför blir det ett sent inlägg.
När jag tänker tillbaka på juni, för att ta ut en bild som representerar månaden, återkommer jag ständigt till mitt barnbarn Noelle. Eftersom jag inte får lägga ut någon bild på henne, så får min oljetavla "Dold Noelle" stå för mitt nya fokus.


Fler bilder på temat Fotokalender 2011 hittar du hos Petunia.

1 kommentar:

  1. Halloj...
    Vi har också ett litet knyte på G.
    Vår sladd skall ha i september.Detta blir vår sjätte barnbarn.
    Jättespännande!!! Hoppas på en tjej fast skit samma bara den är frisk.
    Vi har fem killar förut.
    Härlig bild. Du är kanon på att måla.
    Ha det super.Kramizzzz

    SvaraRadera