Porträtt av Elisabeth

Porträtt av Elisabeth
Porträtt av Elisabeth målad av Staffan Tolsén

fredag 4 november 2011

Utställning kulturnatten 2005-09-24

Tidigare hade jag en hemsida, som jag skrotade för något år sedan. Det har inte blivit av tidigare att lägga in kort från utställningar som jag deltagit i. Men nu ska det bli.

Första gången jag ställde ut några tavlor var på Bokgalleriet under kulturnatten 2005-09-24 i Norrköping. Förutom mina tavlor visade Ulf Lundkvist, Boel.A.Paleologos Östberg, Marianne Mölgård, Lars Gideon, Kennet Vist och Kerstin Lindgren en del av sina alster.

Här nedan är några foton från kvällen:


Jag och mina 6 akvareller då tavlorna precis  hängts.


Här väntar jag och Marianne på besökare.


Det kom en hel del besökare.


Här syns även en del av Boels tavlor och mina mindre på pelaren och bordet framför.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar